fredag 20 januari 2012

Studiobild

Ett inlägg om skolkampen kommer lite senare, för det finns kanske liiite att berätta om onsdagen - en RIKTIG otursdag för min del. 

Jag och Isabelle var igår i fotostudion på skolan för att jag skulle fota till en uppgift vi har haft. Uppgiften gick ut på att vi skulle hitta en bild från en fotograf och sedan efterlikna den. Just det blev väl lite sisodär med min bild, det var MYCKET svårare än vad jag trodde att det skulle bli! Men själva bilden i sig tycker jag blev helt okej! :)

Här kommer före och efter bilder, alltså originalbilden och den redigerade bilden. Bedöm själva vad ni tycker, och kommentera GÄRNA! :D

Originalet

Redigerad

Blir nog att kolla lite film nu såhär på fredagskvällen och äta lite ostbollar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar