söndag 15 januari 2012

Gameday

Idag är det som rubriken lyder - GAMEDAY! Jag har samling om 1,5h och sen klockan 17 är det match mot Örebro. Det ska bli riktigt skönt att få komma ut på planen igen, för jag har inte tränat sedan 20 december.. Som ni vet har jag ju varit sju och väl inte riktigt 100% frisk än, men ska sitta med på bänken och hoppa in om det bli skada (vilket vi inte hoppas det blir!)

Jag har en handbollsfylld vecka framför mig, så jag hoppas min hosta och hals vill som jag vill nu! 
Idag - match
Imorgon - träning med skollaget
Tisdag - vanlig träning
Onsdag - skolkampen med två matcher
Torsdag - vanlig träning

Kanske dags att börja packa väskan (framför allt hitta alla saker..) för bussen går om en timme, är nämligen för lat för att gå.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar