tisdag 3 januari 2012

sjuuk :(

Kanske dags och blogga igen? Jag håller på att fixa ett lite längre inlägg där jag tänkte bjuda på lite bilder från 2011, men som sagt, det tar lite tid ;) Men ska försöka i alla fall få klart det denna vecka. 

Igår vaknade jag flera gånger under natten och kände hur halsen gjorde ont, och när jag vaknade på morgonen mådde jag illa. Jag vill verkligen inte bli sjuk, så jag hoppas jag klarar mig från det. Illamåendet gick över ganska snabbt, men halsen vill inte ge sig tyvärr. Jag som ville träna idag, det blir det ju inte.. Känns bättre att stå över o bli frisk istället för att jag träna o bli sämre tills Ronjjah ska komma. 

Igår blev min Stockholmsresa inställd, så jag var med Jossan istället. Vi gick med hundarna och lagade lunch/middag tillsammans. Det blev schnitzel och Potatis- och Morotsbiffar, och det var riktigt gott faktiskt! :) Medan vi åt satt vi och kollade på Wallander Dödängeln, en film som jag faktiskt inte hade sett. Men Wallander är som vanligt en bra film, och denna höll samma klass ;) 

Ne nu tänkte jag inte trötta ut dig längre, men hoppas du har haft en bra start på det nya året! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar