onsdag 11 januari 2012

Livet är tufft ibland..

Då skulle man börjat skolan idag efter jullovet, men så blev det inte.. Hostan vill inte ge sig o mamma tyckte det va bättre om jag stannade hemma. Får se om jag går till skolan imorgon eller inte, men just nu känns halsen värre tyvärr :( Usch, jag hatar att vara sjuk! Jag vill TRÄNA, shit va jag saknar det :( Aja, bara att hoppas att det ger sig snart!

Kan ha begått ett stort misstag, men i nuläget vet jag inte. Och man ska inte ta ut saker i förskott, men har jag gjort ett misstag kan det kosta mig mycket, för mycket! :(

Vad negativt allt blev just nu, men jag ser tyvärr inge ljus i tunneln. Joo en sak kan jag berätta som är lite skoj! Igår ringde det är en försäljare hem hit och jag svarade. Han sökte pappa som inte var hemma. Resten skriver jag som en konversation, kanske lättare att fatta det då ;)
Försäljaren: Är du Leifs fru eller sambo?
Jag: nej, hans dotter.
Försäljaren: Eh.. oj.. då får jag be  om ursäkt för missförståndet!
Jag: Det är lugnt.
Försäljaren: Men du lät så vuxen!
Det lät som sagt ganska roligt, och jag och Sandra skrattade en hel del efteråt. Nog för att jag räknas som "vuxen" om sisådär 2 veckor, men i alla fall!:)

Kan tips om en grym kille innan jag avslutar detta inlägg. Många kanske känner igen han från Melodifestivalen 2011, killen jag snackar om är Rasmus Viberg! Han sjöng Social Butterfly, vilken är en GRYM låt! :) Han är också aktuell i Tv4s stora satsning The Voice Sverige :)
Om du vill, och jag tycker du ska göra det, så kan du följa honom på Twitter där han heter @rasmusviberg :) Riktigt grym kille, så han är värd alla followers han kan få :)

Ha det gött vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar