onsdag 4 januari 2012

Softdag

Dag har jag väl egentligen inte gjort något, men ändå gjort massa. Tidigt på morgonen åkte jag med morfar till Eskilstuna för att handla, vilket vi gör varje onsdag. Morfar är snäll o hämtar mig i skolan varje onsdag och på hemvägen åker vi och handlar :) När vi kom satte jag mig vid datan och fortsatte med min kalender. Jag fick ett erbjudande via epost att jag kunde beställa min egna fickkalender med egna bilder för 10:- :) Jag är beroende av en kalender och det finns ju inge snyggare än med egna bilder ;)

Just nu har jag lagt mig och ska väl snart sova, och jag tror jag får sällskap inatt! Wilma ligger här bredvid mig nu, så hon kanske ligger kvar hela natten :) alltid mysigt med sällskap ;)
Hon är som en liten nyfiken lillasyster. Tidigare idag när jag hade stängt in mig på rummet hör jag hur krafsar på dörren och muttrar att hon vill in, så jag släpper in henne. Hon går runt o nosar på ALLT och hoppar tillslut upp i sängen. Jag sitter vid skrivbordet och håller på med datan, då lägger hon sig vid fotänden på sängen, har benen utsträckta, kollar på mig, och skäller på mig, precis som om jag skulle lägga uppmärksamheten på henne och inte datan. Vad säger ni som har småsystrar, är dom så? Nyfikna, vill veta vad som händer och vill få all uppmärksamhet? :) Själv har jag ju bara en lillebror som är två år yngre och han är INTE så som tur är ;)

Bjuder på en bild från sommaren 2011, när jag var ute med båt på Stockholms skärgård. Jag längtar så otroligt mycket tillbaka!
Tänk va underbart det är med sommar och sol och framför allt VÄRME!
Är det vinter ska det vara vinter med SNÖ, inte som det är nu.. Då vill jag hellre ha sommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar