torsdag 12 januari 2012

Skolan imorgon

Ja då var det äntligen dags för mig att gå till skolan imorgon. Har varit hemma tre dagar från skolan pga min hosta o halsont :( Det börjar bli liiiite, men bara lite långtråkigt att vara hemma. Lär dock ångra att jag sa det i början av nästa vecka, men det går inte att undvika, skolan är ett måste för att komma någonstans här i livet!

Några av er kanske har sett på både min Twitter och Facebook att jag inte har mått jättebra dessa dagar, dock inte bara pga hostan.. Jag tänker inte ta upp här vad det handlar om, men till er som brytt er - TACK! Det värmer väldigt mycket att veta att det finns fina människor därute som bryr sig!<3

Där skulle jag vilja vara just nu, långt bort ifrån ALLT
bara vara för mig själv ett tag och tänka igenom allt
En plats för mig själv, en plats för mina tankar och funderingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar