onsdag 28 december 2011

Slappar dag

Nu sitter jag här i vårat nya "slapparrum", haha det kanske inte kallas så men vi en soffgrupp och tv i hallen på övervåningen. Snart blir det att kolla på Glee på TV11, en RIKTIGT bra serie om man gillar musik :)

Imorgon ska jag in till Eskilstuna med Edvina och kolla på Guif-H43. Men vi tänkte båda hinna med att köpa någon julklapp innan matchen. Jo jag vet att julafton var i lördags, men kompisar "firar" man jul lite senare med.

Det finns väl egentligen inget vettigt med detta inlägg, men jag vill som sagt att den blogg ska leva och inte vara lika död som min gamla. Jag kan bjuda på två bilder som Isabelle har tagit på mig i skolan. Bilderna är till en uppgift vi fick i skolan, alltså att ta studiobilder. Ni som känner mig vet att jag inte riktigt brukar se ut som på bilderna, men ibland får man bjuda på sig själv ;)

Som sagt, det är inte såhär jag brukar se ut, men ibland kan man ha lite kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar