tisdag 27 december 2011

Ny blogg

Jag tänkte förnya mig nu lite inför 2012 och starta en ny blogg! Jag tänkte också försöka uppdatera denna lite mer än min gamla. Jag hoppas att ni som följt min gamla följer med mig till denna blogg, det vore jag väldigt tacksam för :) Jag kommer självklart att ha kvar den gamla bloggen, men det är den här jag i fortsättningen kommer att uppdatera!

Den här bloggen kommer bli som den förra - fast ÄNNU bättre - om jag får som jag vill, vem skulle hindra mig egentligen? ;)
Jag kommer alltså försöka uppdatera ännu mer om vad jag gör på dagarna, skolan, handbollen och andra roliga upplevelser jag är med om. Ja, jag har ett ganska äventyrligt liv ibland vill jag påstå! ;)

Jag har redan ett inlägg på gång där jag tänkte sammanfatta mitt ÅR 2011! Det har hänt en hel del saker under det gångna året vill jag säga. Är du nyfiken får du komma tillbaka och läsa det :)

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar