tisdag 27 december 2011

Sammanfattning 2011

Jo som många vet börjar de bra ihop sig till nyår och ett nytt år fullt med upplevelser! Jag har hunnit med väldigt mycket nu under 2011 och jag tänkte sammanfatta det i en lista (snodd av Annelie, kika gärna in hennes blogg!).

Hur var ditt år? Det har varit helt fantastiskt!
Har du gråtit? Jaa såklart
Har du rökt? Inte ens haft en tanke på att göra det, och kommer heller ALDRIG att göra det!
Har du skrattat? Hur mkt som helst
Har du sovit i tält? Inte vad jag kan minnas, så nee
Har du sovit under bar himmel? Njee, eller om 10-15min räknas så jaa
Har du varit på Gröna Lund? Flera gånger
Har du varit på Liseberg? Nepp
Har du varit på Kneipbyn? Nepp
Har du varit i en annan stad? Många andra städer
Har du bott hemma? Eh, jaa?

Dina vänner under 2011. 
Har en nära vän dött? Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja
Har du sökt tröst hos en vän? Ja
Har du sovit över hos en vän? Japp
Har du varit kär i en vän? Nje
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Japp

När har du som mest.. 

Gråtit under 2011? Ganska jämt fördelat, det går i perioder
Skrattat under 2011? Samma som förra, kanske liiiite mer i somras


Denna månad: 
Har du varit kär? Njae
Har du kysst någon? Nepp
Har du pussat någon? Njae, räknas hunden? 
Har du kramat någon? Ja
Har du skrattat? Japp
Har du gråtit? Jaa
Har du varit glad? Ja såklart
Har du varit ledsen? Mm

När... 
Grät du senast? Förra veckan kanske
Skrattade du senast? Idag tror jag
Duschade du senast? Igår
Lyssnade du på musik senast? Gör det just nu
Hade du kul senast? För ett par timmar sen kanske

Vem.. 
Kramade du senast? Sandra
Pussade du senast? Wilma (vår hund)
Pratade du i telefon med senast? Sandra
Fick du sms av senast? Sandra

Hade du tråkigt med senast? Ingen aning, mig själv?
Kommer du ifrån? Eh..?

Dig 
Heter? Emma
Hur gammal är du? 17
När fyller du år? 25 januari
Tycker du om någon just nu? Kanske, kanske inte
Jag samlar på? Oj.. Änglar, autografer osv...
Gröna eller röda äpplen? RÖDA
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? Någon av mina kära vänner
Vilken tid gick du upp idag? 10 kanske

Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? Japp
Har du strumpor på dig nu? Klart
Hur svarar du i telefon? Beror nog lite på, men kanske "Hej, det är Emma"

Vad ska du göra ikväll? Sitta vid datan och bara ta det lugnt
Vad ska du göra imorgon? Handla med morfar, sen vet jag inte riktigt, bara ta det lugnt
Vad vill du bli när du blir stor? Ingen aning.. 
Var vill du bo när du blir stor? I ett hus, ne jag har ingen aning faktiskt.. Beror lite på 
Är det okej att gråta? Ja såklart!
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? Oj, jag skulle spara till eget boende, köpa lite kameraprylar och framför allt spara! Kanske någon resa med familjen
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nepp, man ska ha kläder som man trivs i - oavsett märke eller inte!
Vill du gifta dig? Om man hittar rätt person
Vill du ha barn? Samma svar som ovan

Solar du ofta? Det kan jag inte påstå
Är du bra på att laga mat? Njae, bättre på att baka
Gillar du att dansa? Nje
Hur vig är du? Kunde vart vigare, men liiite vig är jag väl jämfört med andra då jag är handbollsmålvakt
Vilken är din favoritglass? Piggilin
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte, har inte velat fundera på det. Jag njuter av livet nu!
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska får jag väl säga, men egentligen inte det heller.. 
Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön
Vilken hårfärg har du haft? Blond
Är du beroende av något? Kan diskuteras
Brukar du bädda sängen? Nepp
Har du kysst någon under den senaste månaden? Nepp
Vad var det senaste du sa? Och det ska man komma ihåg?

Saknar du någon nu? Mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar