torsdag 31 maj 2012

Prova en nyttig drickyoghurt

Händer ibland att jag inte hinner äta frukost hemma. Antingen tar jag med mig något eller så köper jag Risifrutti eller något snarlikt på Hemköp i etuna. Men favoriten är väl ändå såklart drickyoghurten ;) Mycket godare än vanlig yoghurt tycker jag. Och nu har du som läsare chans att bli testpilot för Lindahls Mejeris nya drickyoghurt MyMoment. Det är en drickyoghurt med aktiv bakteriekultur.

Här kommer en liten film om produkten (tryck på ordet film).
Så nu är det bara att gå in på denna länk och ansöka om att bli testpilot! :)
Jag kommer i alla fall vilja testa denna yoghurt =)

Hoppas det är bra med er annars! själv vet jag att jag är dålig på att uppdatera... får ta tag i det snart ;) Men jag är väldigt glad att ni fortfarande är inne här och kikar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar