lördag 10 mars 2012

Sjukaste konversionen på länge

Känner att jag måste dela med mig av detta på en gång :) Folk måste trott att jag och Edvina va helt sjuka i huvudet när vi satt först på tågstationen och sen på tåget och verkligen asgarva. Jag satt och drev med Annelie om att jag va påväg hem till henne och att jag åkte med Aranäskillarna i spelarbussen. Jag och Edvina har varit och kollat på Guif-Aranäs ikväll, och anledningen till att jag drev med Annelie är att hon spelar i Aranäs. Och varför hon gick på det är för att vi är heeelt sjuka och skulle kunna göra det på riktigt xD


Jag: Men jag sitter med dom på bussen, jag kan sova hos dig va?<43n3

Annelie: Haha, hoppas du skojar? xD<43n3

Jag: Nej jag skojar inte, det är ju helg och tänkte stanna till söndag.. Vill ju träffa dig, men vaddå funkar det inte? :o <43n3

Annelie: Emma, seriöst? Haha, jag riktigt känner hur jag inte kan läsa av om du är seriös eller inte :o<43n3

Jag: Ja jag är seriös! Men funkar det inte får jag försöka hitta hotell<43n3

Annelie: Emma??!?! Jag får panik!

Jag: :( Vaddå funkar det inte? Ville ju överraska dig ju :(

Annelie: Sluta nu, säg att du är påväg hem bara!!? <43n3

Jag: Ja påväg hem till dig..

Annelie: ?????!!!?!?? På riktigt???

Jag: Jaaaa!!!!! Men funkar der inte? Måste veta nu..

Annelie: Det är lite halvtight… Syrran är typ sjuk :S

Jag: Fandå, men kommer vi kunna träffas ngt? ***** sa att jag kunde sova hos han om de krisar...

Annelie: Vart är ni?!?

Jag: Kungsör och snart Arboga

Annelie: HAHA, Emma du är fan GALEN!!! xD det går nog att lösa på nått sätt, men jag är ofräsch, mitt rum är ostädat och du kommer få sova på en madrass i mitt rum x) hatar egentligen oplanerade saker

Jag: Men vi har typ fem timmar kvar, kan sova hos ****** inatt och kommer till dig imorgon?<43n3

Annelie: Ah det är nog egentligen smartare ;) haha, kommer nog inte klara av att vara vaken så länge xD <43n3

Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA du är så jävla söt! Jag bara driver med dig, sitter på tåget hem<43n3

Annelie: EMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! xD jag har panikat 881549471629504 gånger om, och just nu ligger mamma dubbelvikt på golvet och garvar!!! xD du är fan sjuk i huvudet!!!!! That´s why I love you<43n3n3


Älskar dig massor Annelie och tack för att du finns! Finns ingen annan jag skulle kunna göra såhär med, det är bara du och jag som kan!<43n3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar